REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Sklep internetowy działający pod adresem www.michalpietras.pl prowadzony jest przez MICHAEL PIETRAS SPÓŁKA Z
OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą w Lublinie, przy ul. Wędrownej 6/91, 20-819 Lublin, wpisana do
Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w
Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000943875, NIP: 7123428839,
REGON: 520822389, kapitał zakładowy 5.000,00 zł opłacony w całości, zwana dalej „Sprzedawcą”.

Sprzedawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami
państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: kontakt@michalpietras.pl. Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany
przez każdego Klienta do bezpośredniej i szybkiej komunikacji ze Sprzedawcą. Ze Sprzedawcą można się
kontaktować również pisemnie, pod jego adresem: ul. Wędrownej 6/91, 20-819 Lublin lub za pomocą formularza
kontaktowego znajdującego się na stronie. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Ustala się następujące znaczenie dla słów:
  1. REGULAMIN – niniejszy regulamin,
  2. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie
    posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach
    określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym,
  3. PRZEDSIĘBIORCA O UPRAWNIENIACH KONSUMENTA – osoba fizyczna posiadająca
    status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca Zamówienia w ramach swojej działalności
    gospodarczej, jednak bez związku z zawodowym charakterem tej działalności. Status ten dotyczy wyłącznie
    klientów mających miejsce dostawy lub siedzibę w Polsce.
  4. KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu
    Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  5. TOWAR, PRODUKT – rzecz prezentowana w Sklepie Internetowym, której
    dotyczy Umowa Sprzedaży,
  6. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks
    cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu,
  7. SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.michalpietras.pl, za pośrednictwem
    którego Klient może złożyć Zamówienie,
  8. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i
    ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  1. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż produktów aktualnie znajdujących się w asortymencie oraz
    umożliwienie Klientowi składania Zamówień na oferowane produkty poprzez stronę internetową. Korzystanie
    z tej usługi możliwe jest po rejestracji i zalogowaniu się Klienta w Sklepie lub poprzez prawidłowo
    wypełniony formularz Zamówienia bez konieczności logowania się. Sklep umożliwia bezpłatne przeglądanie
    asortymentu Sklepu na stronach produktowych.
  2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym Zamówienie jako kupującym a Sklepem
    jako Sprzedawcą.
  3. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest obowiązany zapoznać się z treścią
    niniejszego Regulaminu.
  4. W celu usprawnienia komunikacji dla potencjalnych i bieżących Klientów, w pierwszej kolejności zaleca
    się skorzystanie z odpowiedniej zakładki informacyjnej na stronie.

§ 2 WARUNKI TECHNICZNE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Sklepu:
  1. podłączenie do Internetu,
  2. poprawnie skonfigurowana przeglądarka,
  3. aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
  4. włączona obsługa Cookies i Java Script
  5. program do odczytu plików formatu PDF.
  1. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych
    określonych powyżej, Sklep nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania serwisu i zastrzega, że może to
    mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia.
  2. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z treści cyfrowych dostępnych w ofercie Sklepu:
  1. podłączenie do Internetu,
  2. poprawnie skonfigurowana przeglądarka,
  3. aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
  4. włączona obsługa Cookies i Java Script
  5. program do odczytu plików MP4, MKV, AVI, MOV.
  6. program do odczytu plików formatu PDF.
  1. Dokładne parametry techniczne wymagane do tego, by uruchomić daną treść cyfrową, wskazane są zawsze na
    stronie produktowej przed dokonaniem zakupu. Dokonując zakupu, Klient oświadcza, że przyjmuje do
    wiadomości, że używając sprzętu lub oprogramowania nie spełniającego wskazanych tam wymagań może
    uniemożliwić lub znacznie utrudnić korzystanie z zakupionej treści cyfrowej.
  2. Sklep zapewnia, że wszelkie opinie dotyczące Produktów oferowanych w Sklepie pochodzą wyłącznie od
    Klientów, którzy dokonali zakupu danego Produktu. W tym celu Sklep ograniczą dostęp do formularza
    wystawienia oceny i opinii o Produkcie tylko do Klientów, którzy zakupili Produkty oferowane w Sklepie
    za jego pomocą. Tacy Klienci otrzymują w ramach wiadomości e-mail z potwierdzeniem dokonania Zamówienia
    specjalny link umożliwiający dostęp do formularza wystawienia opinii i oceny na temat danego Produktu.
  3. Sklep nie korzysta w ramach swojego funkcjonowania z automatycznego podejmowania decyzji. Względnie
    Sklep może korzystać z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego
    podstawie przez Sprzedającego nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia umowy, czy też możliwości
    korzystania z usług elektronicznych. Efektem korzystania z profilowania może być np. przyznanie danej
    osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przesłanie propozycji produktu, który może odpowiadać
    zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do
    standardowej oferty. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała
    skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu.
  4. Klient może dokonać subskrypcji newslettera Sklepu, czyli cyklicznej wysyłki informacji o produktach i
    usługach Sklepu. Aby zapisać się na newsletter Klient wpisuje swój adres e-mail w formularzu newsletter
    znajdującym się na stronie internetowej Sklepu, jednocześnie potwierdzając zgodę na przetwarzanie jego
    danych osobowych w tym celu i kierowanie na podany e-mail treści promocyjnych. W wiadomościach
    wysyłanych w ramach newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a
    także link do wypisania się. Klient może wypisać się z newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia
    jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, przekazując oświadczenia o rezygnacji poprzez e-mail Sklepu:
    kontakt@michalpietras.pl lub
    wybranie linku rezygnacji w wiadomości e-mail dostarczanej z newsletterem.

§ 3 BEZPIECZEŃSTWO TREŚCI

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym lub w inny sposób niezgodnych
    z Regulaminem. Za treści takie uznaje się między innymi treści, które:
  1. są niezgodne z tematyką Sklepu — wypowiedzi powinny być związane z treściami pojawiającymi się w
    ramach Sklepu, tj. kwestiami związanymi z oferowanymi produktami i ich zastosowaniem;
  2. dotyczą spraw technicznych związanych z funkcjonowaniem Sklepu – sprawy techniczne powinny być
    zgłaszane przez Klientów elektronicznie na adres e-mail Sklepu;
  3. zawierają linki prowadzące do innych stron czy plików;
  4. służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych, w szczególności
    poprzez zamieszczanie reklam, sprzedaż oraz promowanie produktów, usług, projektów, zbiórek.
  5. służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa i wyłudzania środków
    finansowych od innych Klientów;
  6. nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym zwierząt, lub pochwalają taką przemoc;
  7. propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
  8. nawołują do nienawiści lub zachowań niebezpiecznych lub pochwalają takowe;
  9. zniesławiają lub znieważają lub jakkolwiek naruszają dobra osób trzecich;
  10. zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
  11. naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobry obyczaje w inny sposób.
  1. W przypadku naruszenia powyższych wytycznych Sklep zastrzega sobie prawo do moderacji i usuwania takich
    treści bez informowania o tym zamieszczającego. Zamieszczanie treści wskazanych powyżej w Sklepie będzie
    skutkować konsekwencjami przewidzianymi w niniejszym Regulaminie w tym nawet uniemożliwieniem
    dokonywania w nim zakupów.
  2. Klient, który uważa daną treść w Sklepie za nielegalną lub niezgodną z Regulaminem, może przesłać do
    Sklepu zgłoszenie jej dotyczące. Zgłoszenie takie należy składać elektronicznie i powinno zawierać
    wskazanie konkretnej treści, argumenty za jej usunięciem i dane zgłaszającego pozwalające na jego
    identyfikację. Anonimowe odwołania nie będą rozpatrywane.
  3. Zgłoszenia zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od ich otrzymania. Zgłaszający otrzyma potwierdzenie
    wpłynięcia zgłoszenia. O podjętej decyzji Sklep powiadomi Klienta drogą elektroniczną lub na piśmie.
  4. Decyzja Sklepu może polegać na usunięciu treści lub pozostawieniu jej w Sklepie.
  5. Strony mogą odwołać się od decyzji Sklepu w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia jej usunięcia.
    Decyzja w przedmiocie odwołania jest ostateczna.

§ 4 ZAMÓWIENIA

  1. Sklep w ramach swojej oferty oferuje możliwość zakupu treści cyfrowych w postaci m.in. ebooków i innych
    mediów nie zapisanych na nośniku fizycznym.
  2. Zakup dostępu do treści cyfrowych z asortymentu Sklepu odbywa się w ten sposób, że Klient wybiera
    interesującą go treść i dodaje ją do koszyka w celu następczego opłacenia.
  3. Przed złożeniem zamówienia Klient, przez zaznaczenie stosownego pola w formularzu zakupu, oświadcza, że
    został przyjął do wiadomości i zgadza się na utratę prawa do odstąpienia od umowy zakupu ze względu na
    dostarczanie treści cyfrowych nie zapisanych na fizycznym nośniku.
  4. Sklep ma obowiązek dostarczyć usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu umowy chyba, że strony ustaliły
    inne warunki. Dostawa treści elektronicznych odbywa się niezwłocznie drogą elektroniczną po
    zaksięgowaniu wpłaty przez Sklep poprzez przesłanie danej treści do Klienta za pomocą wiadomości e-mail
    na adres wskazany w formularzu Zamówienia, jako załącznik lub w formie linku umożliwiającego jej
    pobranie.
  5. W przypadku jeżeli Sklep nie dostarczy usługi cyfrowej niezwłocznie po zawarciu umowy lub w terminie
    umówionym, Klient będący konsumentem ma prawo wezwać Sklep do spełnienia świadczenia, a następnie
    odstąpić od umowy. Wezwanie takie należy kierować drogą elektroniczną na adres Sklepu podany na początku
    niniejszego Regulaminu. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez wezwania, po otrzymaniu od
    Sklepu informacji o niemożności zachowania terminu dostawy, jeśli wcześnie zastrzegł termin dostawy
    treści cyfrowej jako istotny.
  6. Informacje o dostępnym asortymencie w Sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art.
    71 Kodeksu cywilnego.
  7. Klient, składając Zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Produktów w
    Sklepie. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail
    stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem
    złożenia Zamówienia (przycisk „Zamawiam i płacę”) Klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści
    Sklep, umowa nie zostanie zawarta.
  8. Klient dokonujący zakupu jako przedsiębiorca, zobowiązany jest do podania numeru NIP przy składaniu
    Zamówienia, w przeciwnym razie przyjmuje się, że kupuje jako Konsument.
  9. Ocena czy Klient będący przedsiębiorcą wpisanym do rejestru CEIDG ma status Przedsiębiorcy o
    uprawnieniach konsumenta jest dokonywana przez Sklep w stosunku do indywidualnego przypadku oraz w
    oparciu o ewentualne oświadczenia Klienta złożone w toku Zamawiania Produktów.
  10. Dostęp do materiałów i innych zakupionych treści cyfrowych trwa przez 24 miesiące od dnia dokonania
    zakupu, o czym Klient jest informowany przed dokonaniem Zamówienia.

§ 5 PRZEDSPRZEDAŻ

  1. Sklep w ramach swojej oferty oferuje możliwość zakupu danych treści cyfrowych w formie przedsprzedaży.
    Powyższe oznacza, że Klient nabywa daną treść cyfrową lecz jej wydanie odbędzie się w terminie dokładnie
    wskazanym w Zamówieniu tj. kiedy dana treść cyfrowa stanie się dostępna w Sklepie.
  2. Dokonując Zamówienia w takiej formie, Klient oświadcza, że przyjął powyższe do widomości.
  3. Zakup danej treści cyfrowej w formie przedsprzedaży odbywa się w sposób identyczny do pozostałych treści
    z asortymentu Sklepu z tą różnicą, że w ich przypadku są one wyraźnie oznaczone jako treści w
    przedsprzedaży i posiadają w opisie dokładnie wskazany termin kiedy staną się dostępne i zostaną wydane
    Klientowi.

§ 6 UDZIAŁ W WYDARZENIACH I KONSULTACJACH

  1. Klient nabywa udział w wydarzeniu lub konsultacji organizowanej przez Sklep poprzez dodanie go do
    Koszyka, wybranie metody płatności i następnie uiszczenie ceny. Po zaksięgowaniu płatności na rachunku
    Sklepu, Klient niezwłocznie otrzymuje potwierdzenie nabycia udziału w wydarzeniu lub konsultacji wraz z
    krótkim podsumowaniem najważniejszych informacji na ich temat.
  2. Liczba uczestników wydarzenia jest ograniczona, a o wpisie na listę uczestników wydarzenia decyduje
    kolejność zgłoszeń potwierdzonych wpłatą. O dostępności miejsc informuje strona produktowa wydarzenia.
  3. Liczba dostępnych terminów konsultacji jest ograniczona, a o wpisie na dany termin decyduje kolejność
    zgłoszeń potwierdzonych wpłatą. O dostępności terminów konsultacji informuje strona produktowa
    konsultacji.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia, a nawet odwołania go przed planowaną datą jego
    rozpoczęcia jeżeli: (1) nie zostanie zebrana minimalna ilość uczestników wskazana na stronie produktowej
    Sklepu, (2) zaistnieje zdarzenie losowe uniemożliwiające organizację wydarzenia. W przypadku wystąpienia
    takich okoliczności, Sklep zaproponuje inny termin wydarzenia lub – w razie braku zgody na zmianę
    terminu przez Klienta w ciągu 7 (siedmiu) dni od poinformowania, nie później jednak niż do dnia
    poprzedzającego dzień wydarzenia – niezwłocznie zwróci w całości wniesione opłaty. Powyższe w zakresie
    nieprzewidzianych zdarzeń dotyczy także konsultacji.
  5. Klient może odstąpić od uczestnictwa w wydarzeniu do 3 (trzech) dni przed rozpoczęciem planowanego
    wydarzenia, zachowując jednocześnie prawo do zwrotu pełnej wpłaconej kwoty. Odstąpienie przez Klienta w
    późniejszym terminie, ale jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia jest możliwe natomiast wiąże się z
    potrąceniem 50% wpłaconej kwoty. Powyższe dotyczy także konsultacji.
  6. Brak obecności Klienta na wydarzeniu lub konsultacji bez formalnego zgłoszenia odstąpienia od udziału
    nie zwalnia z konieczności opłacenia 100% ceny udziału w wydarzeniu lub konsultacji i nie uprawnia do
    zwrotu jakichkolwiek kwot uiszczonych.
  7. Klient składający i opłacający Zamówienie w swoim imieniu może wyznaczyć inną osobę na swoje miejsce
    jedynie po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Sklepu co najmniej na 1 godzinę przed rozpoczęciem
    wydarzenia lub konsultacji.
  8. Z zastrzeżeniem postanowień § 11, dostęp do konsultacji organizowanych przez Sklep trwa przez 24
    miesiące od dnia dokonania zakupu, o czym Klient jest informowany przed dokonaniem Zamówienia.

§ 7 CENA PRODUKTÓW ORAZ FORMY PŁATNOŚCI

  1. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny towarów
    zamieszczone na stronie internetowej Sklepu zawierają podatek VAT. Cena może zawierać w sobie
    indywidualnie naliczoną zniżkę lub rabat, przydzielony Klientowi w sposób zautomatyzowany – informacja o
    tym zamieszczona jest w podsumowaniu Zamówienia.
  2. W razie dokonania Zamówienia, a niezaksięgowania wpłaty na poczet tego Zamówienia w ciągu 24 godzin,
    Zamówienie zostaje anulowane.
  3. Sklep na Stronie internetowej może ogłaszać promocje na Produkty. Wtenczas w razie posiadania kuponu
    rabatowego Klient może go wykorzystać – w ramach obowiązującej promocji – przez wpisanie kodu rabatowego
    po przejściu do koszyka zakupowego i kliknięciu „Dodaj”. System Sklepu, po weryfikacji kodu rabatowego,
    uwzględni go w rozliczeniu Zamówienia, co będzie automatycznie odzwierciedlone przez zmianę ceny
    Zamówienia lub dodanie innych opcji rabatowych w zależności od rodzaju kuponu rabatowego.

§ 8 REKLAMACJE

  1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Produktu zgodnego z umową i bez wad oraz do należytego
    wykonywania umówionych usług.
  2. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami o uprawnieniach konsumenta, Sklep
    ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi i/lub odpowiedzialności kontraktowej za świadczone usługi. Jest
    ona wyłączona w stosunku do Klienta o pozostałym statusie.
  3. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego produktu lub świadczonych usług, Klient może złożyć
    reklamację i poinformować Sklep o zaobserwowanych nieprawidłowościach oraz udokumentować
    nieprawidłowości celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej
    na adres: reklamacje@michalpietras.pl lub w formie pisemnej na adres Sklepu.
  4. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia i do
    poinformowania Klienta o rozstrzygnięciu i dalszym postępowaniu w formie pisemnej lub za pośrednictwem
    poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub na innym
    trwałym nośniku.
  5. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sklepem a Klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia
    reklamacji, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego
    sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie,
    odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
    Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Ponadto pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr
    Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej
    platformy internetowej (platforma ODR). Prawo takie nie przysługuje Przedsiębiorcy o uprawnieniach
    konsumenta.

§ 9 Gwarancja Satysfakcji „DO SKUTKU” – Pakiet Premium Programu „Jak rozkręcić firmę opartą na jednym produkcie?™™”

  1. Klient, który zakupił Pakiet Premium Programu „Jak rozkręcić firmę opartą na jednym produkcie?™™” (https://michalpietras.pl/jak-rozkrecic-firme-oparta-na-jednym-produkcie/)
    objęty jest unikatową gwarancją satysfakcji o nazwie „DO SKUTKU”, obowiązującą przez okres 12 miesięcy od
    dnia zakupu.
  2. Gwarancja „DO SKUTKU” to zobowiązanie Sprzedawcy, że jeżeli po pełnym przejściu Programu Klient
    nie rozpocznie sprzedaży swojego produktu, Sprzedawca zapewnia dalszą współpracę (kolejne konsultacje
    online) aż do osiągnięcia efektu.
  3. Aby skorzystać z gwarancji „DO SKUTKU”, Klient zobowiązany jest do
    aktywnego udziału w Programie, w szczególności do:
  1. przerobienia wszystkich materiałów wideo udostępnionych w Programie (około 4–5 godzin nagrań),
  2. uzupełnienia checklisty zawartej w Rozdziale o nazwie: „KONSULTACJE” Programu,
  3. skutecznej rezerwacji i odbycia minimum 6 konsultacji online poprzez system rezerwacji Calendly.
  1. Jeżeli po odbyciu pierwszych 6 konsultacji Klient wymaga dodatkowego czasu na wdrożenie Programu, możliwe
    jest umówienie kolejnych 6 spotkań w ramach gwarancji.
  2. Jeżeli mimo pełnego zaangażowania Klienta i przejścia wszystkich etapów Programu Sprzedawca wraz z Klientem
    wspólnie uznają, że Program nie jest dla Klienta odpowiedni – Klientowi przysługuje prawo do zwrotu 100%
    uiszczonej kwoty.
  3. Przez „rozpoczęcie sprzedaży” na potrzeby niniejszej gwarancji rozumie się wystawienie oferty swojego
    produktu w dowolnym kanale sprzedaży (np. sklep internetowy, platforma marketplace, media społecznościowe)
    oraz pozyskanie pierwszego klienta dokonującego zakupu.
  4. Skorzystanie z gwarancji „DO SKUTKU” odbywa się poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: michal@michalpietras.pl, w której Klient poinformuje o zamiarze skorzystania z gwarancji oraz potwierdzi spełnienie warunków określonych w ust. 3.

§ 10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedającego znajdują się w Polityce
    prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Internetowej Sklepu.

§ 11 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Regulamin oraz wszelkie treści umieszczone w Sklepie, w tym zdjęcia i opisy, stanowią przedmiot praw
    autorskich w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają
    ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, bądź dokonywanie ich
    opracowań, w całości lub w części, jakimikolwiek metodami, urządzeniami, technikami, bez pisemnej zgody
    Sklepu jest zabronione. W przypadku wykrycia naruszenia Sklep podejmie wszystkie niezbędne kroki w celu
    jego wyeliminowania, w tym na drodze postępowania sądowego i egzekucyjnego, a także pod kątem
    odszkodowawczym.
  2. Klient zobowiązuje się nie wprowadzać do obrotu produktów, które naśladowałyby długopisy oferowane przez
    Sprzedawcę w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. Nadto, Klient zobowiązuje się nie
    posługiwać się nazwami, które pod względem wizualnym, fonetycznym i/lub konceptualnym byłyby identyczne
    lub podobne do znaku towarowego ZAKAZANY DŁUGOPIS (Z.458152). W przypadku wykrycia naruszenia Sklep
    podejmie wszystkie niezbędne kroki w celu jego wyeliminowania, w tym na drodze postępowania sądowego i
    egzekucyjnego, a także pod kątem odszkodowawczym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej.
  3. W przypadku wykrycia naruszeń o którym mowa w ust. 1 i 2, Sklep zablokuje Klientowi dostęp do udziału w
    wydarzeniach i konsultacjach, zaś Klientowi nie będzie z tego tytułu przysługiwało roszczenie o zwrot
    jakichkolwiek uiszczonych kwot.

§ 12 PŁATNOŚCI

  1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A
  2. Dostępne formy płatności – Karty płatnicze:
    • Visa
    • Visa Electron
    • Mastercard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro
  3. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył
    konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
    z żadnymi kosztami
  4. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania
    rachunku bankowego Sprzedawcy.
  5. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od
    niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Na każdy sprzedany przez Sklep Produkt wystawiana jest faktura VAT lub inny dokument rozliczeniowy
    zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na
    podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w formie tradycyjnej wraz z dostawą towaru.
    Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej.
  2. Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane
    przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Konsumentów spory
    te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego. Niniejszy Regulamin
    podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowany. Niniejszy Regulamin nie
    ogranicza żadnych praw konsumentów do ochrony, które mogą użytkownikowi przysługiwać zgodnie z
    bezwzględnie obowiązującymi przepisami w kraju jego zamieszkania.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi
    zarejestrowanych Klientów drogą e-mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany
    Regulaminu wchodzą w życie po 14 dniach od powiadomienia. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie
    zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia
    Zamówienia.
Koszyk